Dawn of madness

Wenn es nicht woanders passt, kommt es hier rein.
kasi36
Erzmagier

Re: Dawn of madness

Beitrag von kasi36 » Fr 29. Nov 2019, 18:43

Gibt jetzt auch noch ein all-in....

Aktuell für 303 $, aber so wie ich das verstanden habe, wird es wohl noch geringfügig günstigere All-Ins begrenzt geben.... Aber was allein schon beim Otherworld Pledge dabei ist, ist heftig (zumindest für meine Begriffe).

Blöd, dass man locker 2 1/2 Jahre auf die deutsche Version warten muss... :D

Gambit
Erzmagier

Re: Dawn of madness

Beitrag von Gambit » Fr 29. Nov 2019, 22:39

303 Dollar ist das jetzt noch günstigste gameplay all-in Paket. Gestern gab es 2 Wellen je 200 Stück für 288 Dollar. Da beides mal aber Kickstarter zusammenbrach und die Leute ein bisschen ausgeflippt sind, hat man jetzt von dem Plan abgesehen noch über das WE verteilt Pakete in unterschiedlichen Stufen anzubieten. Stattdessen gibt es jetzt für 24 Stunden (noch bis morgen 18 Uhr) das 303 Dollar Paket, danach gibt es für den Rest der Kampagne ein 313 Dollar Paket. Die Unterstützer konnten abstimmen und mit deutlichen Vorsprung hat das 24 Stunden 303 Dollar Paket gewonnen. Ich bin mit dem 303 Dollar Paket dabei, nachdem ich gestern zweimal dem Kickstarter Server Murks erlegen bin. Aber ich finde das ist immer noch ein guter Deal, zumal ich noch den Early Bird habe.

Hier mal der aktuelle Text aus den News :

"The New Black Friday Deal
Okay, for those who didn't read the last update, we wanted to make sure everyone knows about what will happen today. We have radically changed our approach to our Black Friday deals, and are now offering one last deal for this weekend. It will run for 24 hours, starting at 9am PST today, and it will cost $303. There are no limits or anything to this pledge, but please make sure that you get in on this during those 24 hours if you're interested. (The $313 Gameplay All-In will be available for the entire remainder of the campaign, so this won't be your only chance to get this pledge level. It will just be $10 cheaper today.)

First and most importantly for our early bird backers, DON'T CANCEL YOUR PLEDGE. Your pledge number is the way we can tell if you qualify for the EB or not, and if you cancel then we will not know that you were with us from day one. When the pledge becomes available, click "Manage your pledge" just like you would if you were adding add-ons.

Next, you will select your new pledge level. The first thing you'll see is a pledge that's highlighted by a blue box that says "Current reward". The new pledge level will be under that Current reward level. (If you're in the Core level, it will be two levels down, and if you're at the Otherworld level, it will be directly below your current level.)

Once you see the new Black Friday pledge level, click on it and then click "Continue". This will confirm your new pledge level, and you'll be good to go.

Why aren't Faces of the Sphere and The Watchers Included in This Pledge?
We've gone over this a bit before, but we wanted to address it again as we've seen a lot of questions about it. This has always been considered a gameplay "mostly" all-in, largely because it doesn't include these two expansions. (And it also likely won't contain some non-essential peripheral stuff that we release later on.) The reason it doesn't include Faces of the Sphere is because this was actually an add-on from our last campaign, the Deep Madness Reprint. As such, a significant number of our current backers already have it. Similarly, the Watchers were originally an early bird offer, so, once again, a big chunk of our current backers are already getting it. As such, it wouldn't make sense to include it in this pledge level. Hopefully that helps make sense of that particular conundrum for you."
Laufende KS: THE 7th CONTINENT – What Goes Up, Must Come Down, Secrets of the lost Station, Nemesis, Machina Arcana ~ From Beyond

Antworten

Zurück zu „Allgemein“